alokontor.com.tr Üyeliksözleşmesi

  1. TARAFLAR

  1. Bu sözleşme ile hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır.) sağlayan .................................................................................. olarak anılacaktır) ile yeni üye kaydı bölümünde detayları ile belirtilen kişi/kurum (Bayi olarak anılacaktır.) arasında www.alokontor.com.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.

  1. Taraflar işbu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan ve taahhüt ederler.

  1. KONUSU

  1. İş bu sözleşme bayi tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda işlem yapmayı ve yapmamayı, alacağı hizmet karşılığında Alokontor’e ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıda belirtilmiştir.

  1. Bayilik bilgileri, bayi tarafından üye olunma esnasında girilen bilgilerdir.Bayinin bu bilgileri hatasız, eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır.

  1. SÜRE

Bu sözleşme bayilik başvurusunun kabul edilmesiyle başlar. Sözleşmenin süresi bir yıldır. Taraflarca aksi belirtilmedikçe bitiş tarihinde 1 Yıl uzar.

  1. HİZMETLERİN TANIMI

Alokontor, başvurusu onaylanan bayilerine TurkcellTL, VodafoneTL, AveaTL, Alokontorcallback yükleme hizmeti sunar.

  1. SORUMLULUKLAR

  1. Bayi aldığı hizmetdahilinde Alokontor tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder.

  1. Alokontor’un bayiye verdiği kullanıcı adı ve şifrelerin güvenliğinden bayi sorumludur. Söz konusu bilgilerin üçüncü şahısların eline geçmesinden Alokontor sorumlu tutulamaz.

  1. ÜCRET

  1. Sözleşmede belirtilen hizmetlerkarşılığı olaraködenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirlenen miktar kadardır.

  1. Alokontor önceden haber vermeksizin fiyatlar üzerinde değişiklik yapma hakkını gizli tutar. Bayi ileriye doğru olabilecek değişiklikleri şimdiden kabul, beyan ve taahhüt eder.

  1. Ücret sipariş işlemi sonunda kredi kartı ile peşin tahsil edilir.

  1. İLETİŞİM BİLGİLERİ

  1. Sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen posta adreslerinikabul,beyanve taahhüt etmişlerdir.

  1. Bu adreslere yapılan her tebligat tarafların eline ulaşmasa bile tebliğ edilmiş kabul edilecektir. Taraflar adres değişikliklerini yazılı olarak bildirmedikçe eski adres geçerli olacaktır.

  1. Alokontor sözleşme süresi içindebayiye, onun beyan ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, ihtar, uyarı, hesap ekstresi vb. gönderebilir. Bayi sözkonusu elektronik iletilerin alınmadığını yada kendisine ulaşmadığı iddaasında bulunmayacağı gibi sözkonusu iletilerin gönderildiği tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ edilmiş sayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

  2. FESİH

  1. Bayi, işbu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerinegetirmediği takdirdeyada bu sözleşmenin başında verdiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde Alokontor hiçbir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir.

  1. Bayi, hiçbir gerekçe göstermeksizin sözleşme sona ermeden 10gün önce yazılı ihtar etmek şartı ile fesih hakkına sahiptir.

  1. İADE

Bayiler, tl yüklenecek numarayı hatalı girmesi ve tl yükleme işleminin tamamlanması, numarayı doğru girilmesi ve işlemin tamamlanması durumunda hizmetlerinin iadesini Mesafeli sözleşmeler uygulama usul ve yönetmeliğinin 8.maddesi uyarınca talep edemez. Hatalı yapılan işlemlerde yüklenmeyen tl siparişinin iadesi engeç 15gün içinde işlem yapılan kredi kartına yapılır. İade işleminin gecikmesinden Alokontor sorumlu tutulamaz.

10-D. POS Cihazı / Sanal POS Cihazı Kullanımı

BAYİ;

1. ALOKONTOR tarafından kendisine www.alokontor.com.tr adresinde bayii panelinde işlem yapabilmesi için kullanıcı adı ve şifre verildiğini kabul ve taahhüt eder.

2. BAYİ kendi bayii panelinde bankaların ALOKONTOR adına tahsis ettiği sanal pos ekranlarından veya yine bankaların ALOKONTOR adına verdikleri pos cihazlarından yapacağı BAYİ kartı ve BAYİ’nin müşteri kart çekimlerini kart referans numaralarını belirterek ödeme bildirimi yapacağını ve karşılığında site üzerinden belirttiği numaralara kontör alımı yapacağını kabul ve taahhüt eder.

  1. BAYİ kredi kartı çekim işlemini tamamladığımda işlem onay formu yada dekontunu müşteriye ( kart hamiline) imzalatacağını,banka posundan işlem yapıyorsa şifresiz işlem yapmayacağını ve çıkan slipi saklayacağını ve bu formu veya slipi istendiği takdirde ALOKONTOR’A teslim edeceğini; teslim etmediği takdirde ileride oluşabilecek müşteri itirazı halinde sorumluluğu şimdiden kabul ettiğini beyan eder.

  2. İtiraz durumunda BAYİ; müşterinin (kart hamili ) imzalı işlem onay formu yada dekontu veya pos slipini ibraz edemediği takdirde, itiraz olunan meblağın bayii panelinde bulunan kontör hesabından kesileceğini, hesabının müsait olmaması halinde, ilgili meblağı 7 (yedi) gün içerisinde ödeyeceğini kabul ve taahhüt eder.

  3. BAYİ www.alokontor.com.tr sitesinde bulunan bayii panelindeki adres ve vergi dairesi bilgilerinin güncel olduğunu; ödeme bildirimi yaparken kullanmış olduğu referans numaralarını faturada belirteceğini; bağlı bulunduğu vergi dairesine bildirimde bulunma yükümlülüğünün kendisinde yada temsil ettiği firmada olduğunu şimdiden kabul ve taahhüt eder.

  4. BAYİ müşteriye verdiği işlem onay formu yada dekontun altındaki imza ve kaşenin kendisine yada temsil ettiği firmaya ait olduğunu; bu halde ALOKONTOR’ÜN bayisi olarak anılacağını anladığını kabul ve beyan eder.

7• ALOKONTOR 'den satın almış olduğu ve/veya alacağı malların bedellerine mahsuben,POS Cihazı/Sanal POS Cihazından kredi kartı ve/veya Paracard veya aynı işlevi gören her türlü kart ile çekilen bedel üzerinden net tutarın ALOKONTOR’ÜN hesabına virman edilmesini ve virman işleminin gerçekleşmesi için gerekli her türlü bilgi, belge ve onayı ve talimatı BANKA'YA ve/veya diğer ilgili kurumlara verdiğini/vereceğini, net tutarın virman edilmesi konusunda ALOKONTOR 'ü mağdur duruma getirmemek için her türlü işlemi en baştan gerçekleştireceğini, POS Cihazı/Sanal POS Cihazı kullanılarak tahsil edilen her satış işlemi bedeli tutarında, müşterisine, ilgili yasal hükümleri içerir fatura veya fatura yerine geçen bir belgeyi, kendi nam ve hesabına keseceğini ve/veya düzenleyeceğini ve müşteriye vereceğini;

8• Sahte ve/veya çalıntı kart ile veya hukuka aykırı yollarla veya şekilde yapılan alışverişlerde, tüm hukuki ve cezai sorumluluğun kendisine ait olduğunu, bu durumda satış bedelinin ALOKONTOR’den değil kendisinden tahsil edileceğini;

9• Sahte ve/veya çalıntı kart ile veya hukuka aykırı yollarla ve/veya herhangi bir şekilde yapılan alışverişlerde, tüm hukuki ve cezai sorumluluk BAYİ’YE ait olup, bu durumda satış bedelinin ALOKONTOR’den değil BAYİ’DEN tahsil edileceği hususu BAYİ tarafından kabul ve taahhüt edilmiştir. Söz konusu bedelin herhangi bir nedenden dolayı ALOKONTOR’a yansıtılması ve/veya ALOKONTOR’ün söz konusu satış işleminden dolayı herhangi bir hukuki ve/veya cezai yaptırıma tabi tutulması halinde, ALOKONTOR’un bu nedenlerden dolayı ödemek zorunda kalacağı her türlü bedel BAYİ tarafından ALOKONTOR’ün ilk talebi üzerine, derhal ve nakden tazmin edilecektir.

10• BAYİ, Pos Cihazı / Sanal Pos ile yaptığı işlemler için Pos Cihazı’ndan/ Sanal Pos tan çıkan tüm belgeleri, işlem tarihini takip eden takvim yılının ilk gününden başlamak üzere 5 (beş) yıl süre ile saklamak, ALOKONTOR tarafından belge istenmesi halinde bunu 5 (beş) işgünü içinde ibraz etmekle sorumludur. Ayrıca, ALOKONTOR bu belgelere ilişkin BAYİ kayıtlarını da isteme hakkına sahiptir. BAYİ bu belgelerin ALOKONTOR tarafından istenmesi halinde 5(beş) işgünü içerisinde ALOKONTOR’a ibraz edeceğini kabul ve taahhüt eder.

11-a) İş bu sözleşme bununla birlikte 11 maddeden ibaret olup taraflarca anlaşılarak imza altına alınmıştır. Alokontor gerek gördüğü takdirde yeni maddeler ekleyip çıkartabilir. Bayi bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

b)İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak uyuşmazlıkların çözümünde BURSA mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.